Maybe you could be the one, you could be the one...



smooth talkin,so rockin
he's got everythin that a girls wantin
guitar cutie he plays it groovy
and i can't keep myself from doin somethin stupid

think i'm really fallin for his smile
get butterfiles when says my name
he's got somethin special[x2]
and when he's lookin at me

i wanna get all sentimental
he's got somethin special [x2]
i can hardly breathe something
telling me [x2]

maybe he could be the one
he could be the one
he could be the one oh,oh,oh
he could be the one [x2]
he could be the one oh,oh,oh ♥

______________________________________________________________________________________________

Sitter och lyssnar på musik och sjunger..
+ städar och tränar på Tyska glosorna -.-'
Ska redovisa dom på fredag -.-'
fast jag längtar som fan till fredag för jag och Tiina ska te finneland :D <3
Idag har inte hänt så jätte jätte mycket,
Har varit på skolan till typ 2 ungefär..
då gick jag och Tiina till repa och hämta pengar och gick på toa,
Sen gick vi till Frasses och åt mat..
Efter det gick vi till gallerian och skulle träffa Arvid och Sebbe där..
Dom kom sen gick dom och köpte godis och jag och Tiina gick till Team sportia
och kollade lite grann.. sen höll typ sebbe och avve på att leka elr nå..
Sen gick jag och Tiina ut därifrån och gick till euro sko..
då träffade jag min moster och min lilla kusin :) (elr lilla och lilla han är ganska stor)
Sen gick vi och satt oss på en soffa och jag typ höll på med mobilen,
och Tiina kollade vad jag gjorde och pratade..
medans Avve och sebbe och nån annan kompis som dom hade med sig,
Typ höll på att härja elr nå x) hahahhahah xD

Men nu ska jag fortsätta att plugga och lite annat.

Pössbajj ;*


Lite random bild på moi ;>

Eliinlundholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0