I can´t stop se you when i fall to sleep...

Sitter i en soffa hos Tiina´s pappa i finneland..
Jag har haft skit dålig uppdatering jag vet..
men har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva.
Tiina ligger typ och sover så jag har inte så mycke att göra :(
Alla som är sociala ADDA; [email protected] och var social !! :D
för jag är inte trött.. men TÖRSTIG är jag ;o
Men jag vågar inte gå och hämta dricka själv.. hihihi ^^
Även fast det är typ 5m från köket.
Nu ska jag se om nån är social.
Vi ses när vi ses ;)

PössBajj ;*



heheh, fula jag och underbart söööta Tiina ♥

Eliinlundholm

I Just Need Somebody To Love, it´s feel like my heart is empty without you ! :'(
I Love You, But it´s So Difficult To Show It :(
I Want you, but i already now that you don´t want me. :'(

And the world´s i can say then is..; SAY FUCK YOU AND SMILE ! :'(
But it´s hard to say it when i love you so much ! :'(

THIS CALL PAIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0