I Don´t want to live this life anymore.. :'(

Why is it so wrong, I do not want it to be like this..
I just want everything to be normal, and that I learn before it happens again..

Har typ inget att göra, för typ ingen är social på msn :'(
och jag är så deppig och då är det så svårt att vara social..
Som sagt ni som inte fattar vrf jag är deppig; det är för att
Arvid har gjort slut och jag verkligen älskade han..
Men hade inte ett jävla sätt att vissa det på,
För jag är juh så jävla feg.. och idag träffade jag han,
Men jag hann bara säga hej för vi hade typ brottom..
För jag och Tiina och Hannah skulle gå till repa och fråga
om henne´s mamma elr Thomas kunde skjutsa hem oss..
och sen när vi kom till repa var inte nån av dom där..
Så tiina handlade "lite" (MKKE) Godis och sånt och sen gick
vi hem.
Jag gick hem till mig och satt mig framför datan.. och hannah
och Tiina vet jag inte riktigt vad dom gjorde..

PössBajj ;*


Som jag skrev i förra säg; FUCK YOU, och lev vidare..
Den här gången går det fan inte ! :'(

Eliinlundholm

:'( kommer aldrig glömma dig !
kommer alltid finnas vid dig fast du inte vet det..
kommer alltid älska dig vad som än hämnder..
Kommer alltid att villa vara med dig ! :'(
men nu är det väl inte ens värt att tänka så :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0